My look: Leather color pumps

What kind of color are those shoes?

i wore a black suede H&M blouse, Animal print Mio mio dress and my new Nine West shoes.....i am not sure what is the color of those shoes,,,,,could you tell me? those picture were taken on sunday....i dont have my computer with me the whole day for that i can answer your comments but i will do it as soon as i can,,,,

Traduccion
uso en esta foto una camisa negra de gamuza de H&M, un vestido de estampado animal Mio mio y mis nuevos zapatos Nine west...se los habia mostrado por facebook.....lo que no se muy bien de estos zapatos es el color,,,asi que me gustaria que me ayudaran diciendome cual es......estas fotos son del domingo pasado..... no he podido responderles sus comentarios puesto que mi portatil no la tengo conmigo todo el dias solo una pequeña parte del dia...pero pronto lo hare..




Happy Thursday...thanks for reading and commenting......if you like me follow me....

Comentarios