My look: Animal print pants


Hello everybody, yesterday i wore these animal print pants and my blue blazer which i wore in other post, this pants are old....i have it with me around 6 years ago,,,,,, and i love it too much......
yesterday, i went to pre-mother's day celebration at my mom's job. in Nicaragua we celebrate it on 30 may.
then my mom,my bf ,and i went to eat pizza, i ate 4 or 5 slice..too much
when i was in my house,,,started raining and i could get connect on internet because it didnt work as a result of thunderstorm..... i couldnt check mail,blog,anything....that was my day,yesterday....kisses

Let your comments and follow me with google friend connect
thanks for reading

Traduccion

 Hola a todos, ayer use mis pantalones de animal print y mi blazer azul que ya he usado en otros post.....les cuento que estos pantalones son viejitos,tienen alrededor de 6 años de vejez, jajajaj....y la verdad aun los quiero...

Ayer, fui a una pre-celebracion del dia de las madres en el trabajo de mi madre. En mi querido pais Nicaragua lo celebramos el 30 de mayo....

Despues de la celebracion mi ma,mi novio y yo fuimos a una pizzeria...y me comi como 4 o 5 pedazo de pizza...creo que abuse..al regresar a mi casa comenzo a llover y no me pude conectar al internet debido a una tormenta electrica asi que no pude chequear el correo o el blog osea nada...ese fue mi dia....besitos

Dejame tus comentarios y sigueme con google friend connect
Gracias por leer mi blog.

Have a great saturday......thanks for your comments....

Blazer--Glory of New York,Shirt--Express,Animal print pants--Yag,Booties--Fioni

Comentarios