My look: Mom's Cardigan

Sunny day again


This cardigan as the title claim belongs to my mom i like the ruffles on the sleeves and the silver edge, because yesterday didn't rain; i could wear flats and this dress paired with this jeans, the dress is too short for that reason i wore it with jeans......yesterday i had to do some personal duties with my mom, then we walked for 30 minutes, my feet didn't get wet,happy,,,,,it was a relaxing experience, also we visited an little blossom on the old center of the city named Arboretum...i don't have photos because my batteries were low,,,,,i will go there again...

Traduccion
Este precioso cardigan es de mi madre, lo que me gusta mas de el son las mangas y los bordes plateados...ayer fue un dia precioso porque no llovio,,,por ello me puse mis sandalitas planas y este vestido que lo combine con los jeans porque es demasiado corto imposible usarlo asi no mas,jajaja....ayer fui a correos a ver si me habia llegado una encomienda de una amiga,luego les contare.....asi que despues de ir al lugar mi madre y yo caminamos por alrededor de 30 minutos en la ciudad,,,fuimos a un lugar llamado Arboretum que es como un mini bosque no tome ninguna foto porque mi camara estaba descargada, pero pienso ir de nuevo...ayer decidi no maquillarme al tomar las fotos y creo que no se mira bien...dejen sus comentarios....






Thanks for check my blog,,,leave your comments.....take time to enjoy the beautiful Tuesday......  have fun...smile....

Comentarios